سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت که پذیرفته نشدن استعفایش باعث خوشحالی او نشده است.
 
به گزارش راسخون، مراد محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در واکنش به مخالفت شورای فنی تیم‌های ملی کشتی‌آزاد با استعفایش از سرمربیگری تیم نوجوانان اظهار داشت: من در جلسه شورای فنی حضور نداشتم و نمی‌دانم چه اتفاقی در آنجا رخ داده است. از قبل هم گفته بودم که کارم را دوست دارم و تنها به خاطر حفظ حرمت مردم و کسب  نتایج ضعیف استعفا کرده‌ام.
 
وی افزود: در حال حاضر می‌دانم که قبول مسئولیت کار سختی است و من هم از عدم پذیرش استعفایم خوشحال نیستم. باید بیشتر کار و وقت بیشتری برای تیم صرف کنم تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: کار با این تیم بسیار سخت است ولی من و سایر اعضای کادر فنی کم‌کاری نخواهیم کرد و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.
 
محمدی عنوان کرد: تمرینات تیم نوجوانان از 8 خرداد آغاز می‌شود. ما می‌دانیم که کار آسانی نداریم و باید یک تیم خوب را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. البته شورا فنی کشتی آزاد نیز باید فرصت دهد امسال خارج از فرآیند انتخابی بتوانیم برخی از نفرات را انتخاب کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بار دیگر مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد، گفت: شاید در چند وزن مسابقات انتخابی برگزار کنیم. تا چند روز دیگر این موضوع نیز بررسی خواهد شد. 
 
قهرمان پیشین جهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کادر فنی تیم نوجوانان تغییر خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ نفرات فعلی در کادر می‌مانند اما صددرصد آن را تقویت خواهیم کرد. باید ابتدا بررسی‌های لازم انجام و نقاط ضعف را شناسایی شود، سپس کادر را تقویت کنیم. در حال حاضر اصلانی، بذری و جعفری در کنار تیم هستند که همگی تجربیات خوبی را در اختیار کشتی‌گیران قرار می‌دهند. 
/2759/